17 maart 2014

Posted by Marcelien Posted on 17.3.14 | 4 comments

Diy vilten appelonderleggers

Voor een vriendin die erg graag appelsap drinkt, maakte ik deze onderleggertjes. Helemaal waterproof zijn ze niet, maar superschattig wel! Plus je hebt er geen ingewikkeld materiaal voor nodig: vilt + lijm + naald en draad. 
Teken een appel, maar zorg ervoor dat de (witte) binnenkant van de appel kleiner is dan de (rode) buitenkant. Knip ook een blad met steeltje en 4 appelpitten. Naai de witte binnenzijde op de rode buitenzijde. Voor een leuk effect koos ik ervoor om dit met hand te naaien = extra schattig. 
Het blad en het steeltje lijmde ik op de achterzijde en de pitjes lijmde ik op de witte bovenzijde. Eventjes aanduwen en laten drogen. Klaar :-)! 
Happy crafting! 
Categories: ,

4 opmerkingen:

  1. Oooh, heel schattig! En origineel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh leuk :-) Ik vind ze echt geweldig! Als kliederaar vond ik het wel wat zonde om ze als onderleggertjes te gebruiken, dus hebben ze een nieuwe bestemming gekregen (foto/post volgt nog)! Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Lierin dat vind ik SUPER :-)! Ik vond het zo leuk om ze voor jou te maken :-) en ik ben hèèl benieuwd wat je ermee gedaan hebt! Ik mis je !!

    BeantwoordenVerwijderen

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers