11 februari 2014

Posted by Marcelien Posted on 11.2.14 | 2 comments

Februari foto's: deel een.

Ik besloot om mee te doen aan de februari-foto-uitdaging
Het idee is heel simpel,  je neemt elke dag in februari een foto, rond 28 opgelegde thema's.  
(PS: opgelegde thema's zijn er om vrij te interpreteren ;-)!)
1 tijd: filmpje checken, een aanrader :-).
2 voedsel: heerlijke pannenkoeken bakken op lichtmis! 
3 (glim)lach: prachtige (bruids)kindjes op de trouw van mijn nicht.
4 luisteren: bijpraten met koffie.
5 geliefd: John Lennon quote.
6 herhaling: wasco's.
7 aarde: ik maakte deze diy plantenhouders.
8 post: Mary Lou pakjes op de post doen!
Doe jij ook mee? Ik ben benieuwd naar de foto's :-)!
Categories: ,

2 opmerkingen:

  1. Je foto's geven me één voor één een glimlach :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne foto's! Mooie interpretatie van de 'luisteren'-foto ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers