19 mei 2013

Posted by Marcelien Posted on 19.5.13 | No comments

Ghentmade: La maison du papillon & Mary Lou

Alweer een Ghentmade update! De blogposts volgden elkaar in een snel tempo op! 
We zijn ontzettend druk bezig met de voorbereidingen op dit moment...

Karen en ik, de organisatoren van Ghentmade (haha, dit klinkt echt te plechtig!)
 staan natuurlijk ook op 'ons' marktje. 

Ik herinner mij nog altijd een van de eerste gesprekken met Karen.
 "Ja ik maak zelf oorbelletjes enzo." "Echt? Ik ook!...."
 En sindsdien hebben we elkaar echt wel gevonden! 
Er is niemand waar ik beter mee kan praten over knutselprojecten en creatieve ideeën.
 En toen bleek dat we allebei graag iets organiseren... Tja, toen was Ghentmade 'geboren' :-)!


Karen maakt juweeltjes met een Scandinavische invloed,  
originele broches en zelfgemaakte decoratie! Voor de mooiste étagères moet je bij La Maison du Papillon zijn! Een voorsmaakje van de collectie vind je op de mooie facebookpagina


Ik  maak retro geïnspireerde juweeltjes en een heleboel haaraccessoires. En er is sinds kort ook een collectie met zorgvuldige geselecteerde en herwerkte vintage kledij. Bekijk de collectie op facebook.

Tot morgen!!!

Liefs,
Marcelien

Categories: ,

0 reacties:

Een reactie posten

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers