4 april 2013

Posted by Marcelien Posted on 4.4.13 | 1 comment

Servies



Het zit wel een beetje in de familie. Mijn tantes, nichten, mijn mama en ik… Allemaal hebben we een voorliefde voor servies! Mijn tante en mijn mama houden van theekannen. Een andere tante weet alles van Villeroy en Boch en heeft wel meerdere kasten vol servies! 
Ik verzamel dit vrolijke servies. Iedereen lacht altijd met mijn neiging om nu al mijn hele uitzet te verzamelen. Maar ik kan daar gewoon niet aan weerstaan! Ik heb al een stuk of twintig kleine tasjes en ondertassen (oeps!). Onlangs kreeg ik een prachtige kan van hetzelfde Arcopal servies. Ik ben nog steeds op zoek naar grote tassen, borden en soepborden. 
Ik kan niet wachten om mijn Arcopal servies later te gebruiken, al staat het nog opgeborgen in een kast. Op mijn verlanglijstje staan ook de leuke tassen met appels en peren van Koloni Stockholm en deze prachtige voorraadpotten van Orla Kiely. 
liefs,
Marcelien
Categories: ,

1 opmerking:

  1. Het ziet er dan ook wel super uit he, ik kan me helemaal voorstellen. Helaas toen ik bij me vriend in trok stond er al servies, maar langzaam veranderd het.

    BeantwoordenVerwijderen

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers