19 oktober 2012

Posted by Marcelien Posted on 19.10.12 | 1 comment

Herfstgedachten



 

Al benieuwd naar de nieuwe vintage collectie? Ik ben momenteel al mijn ideeën aan het verzamelen om een nieuw lookbook te maken. Mijn bureau ligt vol met inspiratie uit tijdschriften en blogs, post-its, tekeningen, accessoires,... Jullie mogen het lookbook begin november verwachten! 

Met de nieuwe herfstcollectie in het vooruitzicht, wil ik toch nog eens terugblikken op de collectie van vorig jaar. Het was een romantische collectie met veel retro-invloeden. Het maken van de fotoshoot met Selina en Arianne was zo ontzettend leuk. Het lookbook werd erg mooi, dankzij Stef van Stef D'hoore Photography. Ik hoop dit weekend foto's te nemen van de nieuwe herfstcollectie. Ik kijk er naar uit! 

Best wel toevallig dat de nieuwe Mary Lou collectie weer rond deze tijd van het jaar valt. Al is dat misschien toch niet zò toevallig, want de herfst is een van mijn favoriete seizoenen! De kleren (lekker warme truien, leggings, sjaals), de warme  kleuren, de vallende bladeren. Zo gezellig! 





Wat zijn jouw plannen dit weekend? Zaterdag is de dag van de kringwinkel! Een van mijn favoriete kringwinkeldagen van het jaar! Meer info over de activiteiten van de kringwinkel in jouw buurt vind je hier

Liefs 
Marcelien



Categories:

1 opmerking:

  1. Dat zijn inderdaad erg leuke foto's! Ben benieuwd wat je er dit jaar van maakt :) Kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen

  • rugzak makeover

  • DIY embroidery

  • DIY ringenhouder

  • Diy onderleggers